ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ : ΣΕΞ – ΜΟΙΡΑ- ΕΚΛΟΓΕΣ

​Η πρώτη Μοίρα, η Κλωθώ (συμβολίζει και το παρόν), γνέθει το νήμα της ζωής, η δεύτερη, η Λάχεσις (.. το μέλλον), μοιράζει τους κλήρους, καθορίζει τι θα «λάχει» στον καθένα (εξού και λαχείο). Η τρίτη Μοίρα, τέλος, η Άτροπος (.. το παρελθόν), κόβει χωρίς τον παραμικρό δισταγμό, όταν έρθει η ώρα, την κλωστή της ζωής των ανθρώπων.
​Σε ποια μοίρα άραγε ανήκουμε σαν χώρα Σήμερα;Εγώ τη μοίρα τη γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια γιατί απλά δεν υπάρχει μοίρα η’ μήπως υπάρχει τελικά κ εμείς έχουμε τυφλωθεί από την άσκοπη και επαναλαμβανόμενη χρήση των παπουτσιών μας;
​Εγώ είμαι χτυπημένος από την μοίρα όπως κ όλοι μας, από την άλλη όμως ο πόνος είναι ηδονή. Εγώ κάνω έρωτα στην μοίρα παρόλο που το έχω κόψει το σεξ, μόνο για σήμερα της κάνω έρωτα από αύριο πάλη γκομενάκια γιατί είμαι άντρας κ έχω ζήτηση,αλλά αν είμαι άντρας τότε πως έχω ζήτηση κ από άλλους άντρες;
​Μερικές φορές βρίζω. Άλλες φορές δεν βρίζω. Αλλά συνήθως βρίζω και όταν βρίζω, σίγουρα δεν σκέφτομαι ότι διαπράττω αμαρτία. Δεν αμαρτάνω δηλαδή αγαπητέ αναγνώστη αυτού τού αισχρού άρθρου. Παράδειγμα χρήσης του ρήματος ἁμαρτάνω: (εἰκότως δὲ τῇ ἐλευθεριότητι ἀνελευθερία ἐναντίον λέγεται· μεῖζόν τε γάρ ἐστι κακὸν τῆς ἀσωτίας͵ καὶ μᾶλλον ἐπὶ ταύτην ἁμαρτάνουσιν ἢ κατὰ τὴν λεχθεῖσαν ἀσωτίαν)
​Όπως όλοι καταλάβατε η’ σχεδόν όλοι γιατί μερικοί από εσάς καταλάβατε και πιστέψατε ότι λεφτά υπάρχουν, αμαρτάνω= πράττω το κακό. Όμως υπάρχει και ένα πέος στη μέση, ένα πέος τόσο τρομερό, τόσο φοβερό, τόσο τρομοκρατικό που το συμβούλιο του ΝΑΤΟ ασχολείται μαζί του. Αυτό το πέος που διακατέχεται από τις σκοτεινές δυνάμεις του Αντίχριστου δεν γίνεται να μην αμαρτάνει! Επομένως και χωρίς να το θέλει, το ίδιο θα κάνει και ο κάτοχός της. Το συμπέρασμα είναι τόσο λογικό όσο το

λεφτά υπάρχουν

Ναι άλλα θα μου πείτε ότι λεφτά δεν υπάρχουν άρα άτοπο κ εγώ σας ρωτάω ποιος ήταν π πραγματικός λόγος που κλείστηκε η Εφη Σαρη σε μοναστήρι ; Τό χω πάρει απόφαση! ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

ΠΗΓΗ : Εξωτερικός συντάκτης ονόματι Jim

20120531-144645.jpg

Leave a Reply

