ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΠΟΥΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Η ιστορία είναι παλιά την έχουμε ακούσει, την έχουμε δει σε ταινίες, μερικοί από εμάς την έχουμε ζήσει κιόλας. Όλοι οι μεγάλοι έρωτες ξεκινάνε με ένα χαστούκι και καταλήγουν σε ατελείωτο spanking….όχι όχι μην μου το κανείς αυτό τώρα, με έπιασε ένας πόνος στο στήθος, μόλις θυμήθηκα το spanking σαν αυτόν που με πιάνει μέσα στο παραβάν την ώρα που παραμερίζω το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, είναι και αυτή η πουτάνα νέα δάδα που σε μπερδεύει….ΑΑΑ το πήρα απόφαση θα ξαναψηφίσω ΝΔ άμα είναι να πάθουμε κάνα κακό.
Τα ΟΧΙ της ιστορίας είναι πολλά από το γατάκι τον Μεταξά μέχρι τον υπέρ τιτανομεγιστο Παπαδάκη βεβαία αν ρωτάς την γνώμη μου αναγνώστη εγώ δεν λέω ποτέ όχι και σε τίποτα αρκεί την επόμενη μέρα να μπορώ να κάτσω. Ηλία που είσαι?
Πολύς κόσμος φοβάται με αυτά που βλέπει να συμβαίνουν στις μέρες που διανύουμε μέχρι να έρθει η 17 Ιουνίου και ξαφνικά όλα θα ισορροπήσουν…μικρά ανόητα σπουργιτάκια μου ο μονός πραγματικός φόβος που διατρέχω είναι μην με πιάσει η γκόμενα μου στα πράσα. Δεν μου έχει συμβεί μέχρι στιγμής μα δεν σας κρύβω ότι δεν με απασχολεί καθόλου. Ίσα ίσα το να με πιάσει στα πράσα είναι μια εμπειρία για αυτή. Εγώ προφανώς και θα αποδεχθώ το μερίδιο της ευθύνης της, αλλά αυτή θα ξέρει ότι το μερίδιο ανήκει στην ίδια!Γιατί κυρά μου με άφησες να με πιάσεις στα πράσα?
Όλη η κατάσταση της Χώρας, μου θυμίζει την εισβολή του Mister Μπούτια στην εκπομπή Τελευταία Ελπίδα, έχω χάσει το δρόμο μου, εγώ για αγαπητικός ξεκίνησα…μας ψεκάζουν? Μήπως έχει δει κανείς σας τον Ηλία?Τα πανεπιστήμια δεν βγάζουν προσωπικότητες αλλά μόνο ειδικότητες έχει πει οΖωρζ Πιλαλί (κατά κόσμον Γιώργος Πιλάλας) βρες μου ρε μάγκα Γιώργο υδραυλικό με χαρτί πανεπιστημίου κ προσωπικότητα και εγώ θα του κάτσω….τόση ώρα γράφω και ο Ηλίας άφαντος,ποιος θα το ρίξει Ηλία μου τώρα?

Υπογράφει και πάλι ο Jim😉

20120609-130027.jpg

Leave a Reply

