ΑΛΛΟ ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΟΥΝΤΑ

Μέσα στο χάος στο οποίο βρισκόμαστε στην Ελλάδα και μετά το πρόσφατο χτύπημα του Πάνου Κιάμου με το τραγούδι “το αίμα μου πίσω” και επειδή γενικά είμαι υψηλότερης ευφυίας και δεν χωρίζω τα ρούχα μου ανά χρώματα άλλα ανά brand αναρωτιέμαι :ο κόσμος σήμερα πεινάει ή ανέκαθεν?αναπτήρα κανείς?
Όταν κάνω sex δεν σκέφτομαι, ούτε ανθρώπους άστεγους, ούτε τετραμελής οικογένειες πού δεν εχουν να φάνε αλλά είμαι παρασυρμένος από την καύλα. Το sex είναι ένα καλό κόλπο για να μην αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται γύρω σου, ναι το κάνω σπάνια αλλιώς τι κόλπο θα ήταν? Από την άλλη εσύ κουκλίτσα μου και κουκλίτσε μου όταν έμπαινες με κλειστά τα μάτια σε επώνυμο μαγαζί των νοτίων κ ξόδευες 400 και 500 euro για ένα τζιν dsquared στα πλαίσια του νεοπλουτισμού σου, πώς έρχεσαι σήμερα κ μου το παίζεις προστάτης των φτωχών? Και στην τελική πως έμπαινες με κλειστά τα μάτια και δεν σκόνταφτες σε αυτό το ύπουλο σκαλοπάτι που μέχρι σήμερα εγώ σκοντάφτω?
Το κακό ξεκίνησε από τον Κανάκη που άρχισε να κατακρίνει τα greeklish, στην αρχή χλευάστηκε αλλά τώρα έχει γίνει “moto” του κάθε βλάκα Έλληνα που πρώτος ξεκίνησε να γράφει τα σατανικά greeklish αλλά τώρα που πάτησε στο πληκτρολόγιο alt+shift μεταμορφωθήκε σε Καβάφη και Μ. Αλέξανδρο. Έτσι ο σωστός ο Ελληνας πρώην greeklishγραφως τώρα είναι περήφανος για την γλώσσα του παραμερίζοντας το γεγονός του Τ9,και μην τρέξεις να μου πεις μικρέ Καβάφη ότι το αποτέλεσμα μετράει, ΌΧΙ δεν μετράει γιατί είτε τον παίξεις είτε κανείς sex ένα είναι το αποτέλεσμα ….!!
Και θα αναρωτιέσαι τώρα φίλε μου τι σχέση έχει ο νεοπλουτισμός με την φτωχιά και τα greeklish? Γιατί τι σχέση εχουν όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω σου με την πραγματικότητα? Άντε να βρεις τον δρόμο για την Ιθάκη με τόσα χρονιά Μύκονο…
Ποίος έχει τον αναπτήρα τελικά ρε παιδιά? Μήπως η milfαρα του διπλανού διαμερίσματος? Μήπως ο Αλέξης ? Μήπως ο Αντώνης? Και αν τον εχουν γιατί δεν τον δίνουν στον λαό να ανάψει το τσιγάρο του? Μήπως δεν τον εχουν και εμείς περιμένουμε άδικα με το τσιγάρο στο χέρι…? Εγώ λέω να κάνω sex! Εσείς ?

20120611-210117.jpg

Leave a Reply

