ΞΕΝΥΧΤΑΩ ΓΙΑΤΙ…

Kαι να που παλι με πιανω να ξενυχταω.. κι ενω εχω υποσχεθει στον εαυτο μου να κοιμαμαι νωρις, κατι μεσα μου με τρωει να θελω να μεινω ξυπνια..Ισως γιατι πλεον το βιολογικο μου ρολοι εχει καταστραφει και χιλιαδες ξυπνητηρια χτυπανε στο κεφαλι μου μολις παει 3.00.. Καφε δε πινω,τσαι δεν πινω, ecstasy κ coca τα εχω κοψει προ πολλου (απο τοτε που η γιαγια μου τα μπερδεψε με τα χαπια της πιεσεως κ οταν σφυριζε η χυτρα φωναζε ΠΕΝΑΛΤΙ”..!) μα τι μου φταιει , τι μου φταιει..Πιεζομαι να καταλαβω τι ειναι αυτο που κανει τη νυχτα τοσο ηρεμη κ ελκυστικη… Γιατι ολοι μας λειτουργουμε με μεγαλυτερη εμπνευση στο σκοταδι? γιατι τα πρωινα η ενεργεια ειναι ανυπαρκτη? Οι μισοι σερνονται στη δουλεια κ οι υπολοιποι ερπουν απο καναπε σε πολυθρονα..Κι υστερα σκεφτεσαι κ τις ρυτιδες γιατι κυτταρο που δεν αναπλαθεται σου λεει γεροντοκοριαζει..Κ αφου καθεσαι να παστωθεις στη κρεμα για κυκλους, σπυρια, κυτταριτιδες…, καθυστερεις ακομα περισσοτεροο να κοιμηθεις.. Κι υστερα αρχιζει ο Ευτυχης Μπλετσας κ πανω που σε νανουριζει με το ντριγκιντρανγκα της κιθαρας δειχνει τη συνταγη με το κοκκινιστο της θειας της Αμερσουδας απτο Λιξουρι.. κι αρχιζει το γουργουρητοο..κ λες δεν πεινας ιδεα σου ειναι αφου εφαγες γιαουρτι.. κ σηκωνεσαι κ φερνεις στο κρεβατι οτι βρεις στο ψυγειο.. Αφου λοιπον εχεις ογκωσει κι αρχιζεις παλι να γλαρωνεις.. ενα ψιχουλο σου τρυπαει την πλατη κ μεχρι να το βρεις μες την νταγλα σου ακους τους τιτλους του “αλλαξε το” κ λες μωρε για να δουμε πως θα την φτιαξει την τρογλη ο Σουλης.. Σκεφτεσαι πως πρεπει κ συ να κανεις ανακαινιση αλλα δεν εχεις κ λεφτα κ δεν εχεις κ καμια ιδιαιτερη αναπηρια για να σε αναλαβουν τα καναλια.. κ πανω που προβληματιζεσαι να το τελεμαρκετινγκ..Να οι κοιλιακοι να τα μπρατσα να τα στηθη να το μαυρισμα να η λευκανση.. Να η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ.. γιατι οχι μονο δεν εχεις προλαβει να γυμναστεις επειδη παλι ξυπνησες αργα αλλα εφαγες κ τον αγλεορα προ ολιγου κ το καλοκαιρι ηρθε κ θα εισαι ο λαπας της παρεας! Και πανω που θες να αυτοκτονησεις ερχεται ο αγαπημενος Δουσης να σε ταξιδεψει στα πιο δισβατα μερη.. κι αφου ξενυχτισες που ξενυχτισες κ αφου δεν εχεις κ λεφτα για να πας ουτε μεχρι την Αιγινα αξιζει να το δεις.. και απο αυριο θα μπεις σε προγραμμα κι εσυ κι εγω! Αντε καλημερα!

A.

Leave a Reply

