Γιατι δεν το σφυριζεις μωρη τρελη το πεναλτι ???

Κορμί κι αλάτι κι άσπρα πουλιά…γαλάζια μάτια, μαύρα μαλλιά…τρέλανε μας και αυτό το καλοκαίρι ΜΠΕΣΣΥ,κάποια μέρα θα το κάνω video clip ,θα βραβευτώ στα vma και κει να σας δω που δεν θα ξέρετε πως να το διαχειριστείτε όταν θα βλέπετε “άνδρες” ποδοσφαιριστές να παίζουν το τόπι τους σε κάποια παράλια…γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει πιο gay άθλημα από το ποδόσφαιρο!!
8 στους 10 άνδρες φίλη μου βλέπουν “μπαλίτσα” όπως το λένε ,άκου μπαλίτσα!! Όταν εσύ φίλε μου κλείνεσαι μέσα στο σπίτι μαζί με τους 3 κολλητούς σου και παρακολουθείτε καμιά 20αρια μαντράχαλους να τρέχουν πάνω-κάτω με κοντά σορτσάκια και ξυρισμένα ποδιά τότε φίλε μου ΕΓΩ παίζω μπαλίτσα με την κοπέλα σου έξω στα μαγαζιά και σίγουρα να ξέρεις ότι είναι πολύ πρόθυμη να παίξει και αυτή με την σειρά της με τις δικές μου μπάλες. Σε κάθε αγώνα τα μαγαζιά γεμίζουν ασφυκτικά με κοπέλες,και εσύ κάθεσαι μέσα στο σπίτι και βρίζεις την διαιτησία…κάτι πάει λάθος…και για να μην γίνομαι εριστικός οι μονοί δικαιολογημένοι άνδρες που βλέπουν μπάλα είναι οι φαντάροι , οι gay καθώς και οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ ( δεν με νοιάζει πού μπαίνουν οι τελείες )που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όλοι μα όλοι οι αγώνες είναι στημένοι…τι να κάνει ο Μπέος πλάκα πλάκα?
Το spanking ανάμεσα σε άνδρες δεν το λες και αντρικό…. σε κάθε ευκαιρία ( πέναλτι ,goal, κτλ ) πέφτει και μια σφαλιάρα στα κωλομέρια,γιατί κουκλίτσα μου πιάνεις τον κώλο του τυπά?? Δημάδη όταν είσαι εκτός γηπέδου και μάθαινες κάτι ευχάριστο πιάνεις τον κώλο του κολλητού σου του Μήτσου? Πάλι καλά να λέω που δεν έχω φίλους που παίζουν μπάλα! Άσε αυτό με το φτύσιμο….και η γκόμενα σου ( λέμε τώρα ) τα φτύνει αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι…τα σάλια σου και σε άλλη παράλια μικρή χαρούμενη πεταλουδίτσα!
Όσο για εμένα θα σου ανάψω λαμπάδα όσο το πέος μου διότι εξαιτίας σου σε κάθε αγωνιστική το γλεντάω περισσότερο…ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ άγνωστε κερατά!

Jim

20120627-143047.jpg

Comments
3 Responses to “Γιατι δεν το σφυριζεις μωρη τρελη το πεναλτι ???”
  1. Liakada says:

    Γέλασα με την ψυχή μου διαβαζοντάς το! Το εκτύπωσα να το δώσω σε κάποιον κύριο που του αρέσει να κάθεται και να βλεπει μπαλίτσα! ακου μπαλίτσα χχαχαχχα ΠΟλυ καλο χιουμορ!

    • time2sh1ne says:

      Χαχαχαχχαχαχχχαχ η αλήθεια είναι ότι είναι φοβερά αστείο !! Και εμείς που το διαβάζουμε και το ξαναδιαβάζουμε γελάμε συνεχώς!! Παρόλο που το έγραψε η ομάδα του Time2sh1ne είναι σαν να το διαβάζουμε κάθε φορά πρώτη φορά😉

Leave a Reply

