Λιγο πριν ξεκινησει το καλοκαιρι του φοιτητη …

«7 και σήμερα…». Αναρωτιέστε τι μετράω;; Μα φυσικά πόσες μέρες έχω ακόμη για το τελευταίο μου μάθημα. Ξέρω ότι κάποιοι με μισείτε που τελειώνω «τόσο» νωρίς και κάποιοι (εσείς, ξέρετε για ποιους λέω) χασκογελάτε και τρίβετε τα χέρια σας που έχετε ήδη τελειώσει (την θερινή εξεταστική ή και τη σχολή σας). Μη τυχόν ηχήσουν οι Coldplay από το κινητό μου για να με πάρετε να μου το τρίψετε στη μούρη! Και που λέτε, βρίσκομαι στην περίοδο «πωποβαρέματος» και «μυγοπεταλώματος» που χαίρεσαι ότι έχεις χρόνο να διαβάσεις αλλά κατά βάθος ξέρεις ότι θα τρέχεις και δε θα φτάνεις τις τελευταίες μέρες. Στο παράλληλο σύμπαν, παιδιά χαρούμενα και παιδιά προβληματισμένα για τα αποτελέσματα των Πανελληνίων. Με την σοφία που με διακρίνει λόγω ηλικίας έχω να συμβουλέψω να χαρούν το πιο τέλειο καλοκαίρι που ξεδιπλώνεται μπροστά τους. Που έχεις κλείσει δωμάτια από το Μάιο και που τα εισητήρια του καραβιού ήταν σε πιο περίοπτη θέση απ’ότι τα βιβλία της κατεύθυνσης. Που έχεις ακόμη 3-4 μήνες διακοπές το καλοκαίρι και όχι ενάμιση κι αυτόν κουτσό γιατί έχεις να διαβάσεις για Σεπτέμβρη L. Που το χέρι σου όταν γυρνάς από διακοπές πάει να πιάσει το στυλό και γράφεις τρεμουλιαστά γιατί δεν το έχεις αγγίξει παρά μόνο για να βάλεις τζίφρα στο βιβλίο πελατών του ξενοδοχείου μόλις φτάνεις. Τι θυμήθηκα τώρα… Συγκινήθηκα πάλι… Σας αφήνω τώρα, γιατί με φωνάζει το κρεβάτι μου για τη μεσημεριανή μου σιέστα… «Έρχομαι αγάπη μου!»(για τους μη γνώστες ατάκα του Λάζαρου από το «Είσαι το ταίρι μου»).

Έλενα

20120629-144952.jpg

Comments
One Response to “Λιγο πριν ξεκινησει το καλοκαιρι του φοιτητη …”

Leave a Reply

