Της κουφης γιαγιας οι τριχες φταινε

Μέχρι χτες που λέτε διάβαζα τα κείμενα μου και έλεγα τις σκέψεις μου στην κουφή γιαγιάκα μου ενώ εκείνη παρακολουθούσε τα Ατίθασα Νιάτα στην τηλεόραση και όταν ολοκλήρωνα , πάντα με ρώταγε αυστηρά “ έφαγες ? ”. Και αναρωτιέμαι πόσο μα πόσο μοιάζουμε εμείς οι άντρες με την κουφή γιαγιάκα μου,μην αναρωτιέσαι τι γράφω φίλε με τα ασημί millennium και το tribal tattoo σήκωσε τα τέζα φιμέ τζάμια του αυτοκίνητου σου και συνέχισε την ζωή σου. Πόσο τσουλάκια όμως η Κάθριν και η Ολίβια ρε παιδιά σε όλα τα επεισόδια από το 73 μέχρι σήμερα της υπερπαρτούζας ….και μετά σας πείραξε ο Παπακαλιάτης !
Καλοκαίρι 2012 και το μόνο ευχάριστο είναι ότι όταν σταματάς στο φανάρι δεν ακούγετε από το διπλανό αυτοκίνητο “Θωμά είσαι σπίτιιιι? γιατί σε περνώ και μιλάει” και τελικά έφυγε το καλοκαίρι και δεν μάθαμε που ήταν ο Θωμάς, θα σε πικράνω φιλενάδα, με τον κολλητό του ήταν και έβλεπαν “μπαλίτσα”. Αλλά τι τα θες φίλε μου έτσι είναι η ζωή, μια πάνω, μια κάτω, και ένας τυχερός στην μέση, βεβαία αν ρωτάς εμένα το καλύτερο είναι να είσαι στον καναπέ απέναντι και να τις βλέπεις με ποτάκι και τσιγάρο, και ναι αυτή είναι η μοναδική φορά που αμφισβητώ τον Θεό, γιατί αν ήταν μάγκας για αυτήν την περίπτωση θα μας είχε δώσει ένα extra χέρι!
Οι διακοπές μου τελείωσαν αλλά γεγονός είναι πως θα ξεκινήσουν άλλες. Τι? Πώς πέρασα? Μην στα λέω τώρα,ξέρεις, μουνάκια,ποτά,ναρκωτικά και party μέχρι το πρωί…όπως κάθε άντρας γύρω στα 27 δηλαδή. Πώς?δεν είναι όλοι έτσι? Ελάτε παιδιά ας σοβαρευτούμε όλοι μας τέτοιες διακοπές φανταζόμαστε άλλο που καταλήγουμε 5 μέρες στην Μήλο με την κοπέλα μας και ελπίζουμε να σταματήσει η γη να κατεβούμε από την βαρεμάρα ή στην καλύτερη 3 μέρες στην Μύκονο με κάνα 2 κολλητούς να πίνουμε μπύρες από το πρωί μέχρι το βράδυ και να ψάχνουμε για ξεπλυμένες – τελευταίες τουρίστριες μπας και μας λυπηθεί ο Θεός και γαμήσουμε. Ναι αγάμητη φίλη μου μην εκπλήσσεσαι έτσι είμαστε εμείς οι άντρες, τι Νίκο,τι Κώστα,τι Γιώργο,τι Γιάννη όλοι οι άντρες βράζουμε στο ίδιο το καζάνι ,γιαυτό άσε τα προσκυνήματα στην Τήνο και έλα στα 4 να προσκυνήσεις το πέος μου. Ναι ώρες ώρες γίνομαι σκληρός sorry, ίσως φταίει που οι στην παράλια εχουν 6pack και εγώ μπυροκοίλιον…φαντάζομαι ότι ακριβώς έτσι αισθάνεστε και εσείς όταν βλέπετε γκόμενα χωρίς κυτταρίτιδα ,οπότε μην με παρεξηγάτε!
Και ναι τελικά όλοι οι άντρες μοιάζουμε με την κουφή γιαγιάκα μου,δεν μας νοιάζει τι μας λέει η κοπέλα μας όλη μέρα,δεν μας νοιάζει τι μας λέει την ώρα του sex,δεν μας νοιάζει σχεδόν τίποτα…αλλά πάντα μετά το sex ρωτάμε αυστηρά “ήμουν καλός?” καλή συνέχεια καλοκαιριού και να θυμάστε πως η Παολάρα θα τραγουδάει πάντα για εμάς τους πονεμένους!

Jim

20120724-120327.jpg

Comments
4 Responses to “Της κουφης γιαγιας οι τριχες φταινε”
  1. mathepeze says:

    Καλά, υπάρχει ακόμη η ερώτηση ”ήμουν καλός”; Ούτε ο Παπακαλίάτης ρε…

  2. jim ( o sugrafeas) says:

    ti ??oxi??? afou egw rwtaw panta!!!!!! ftou…😛 k elega gt den me xanapernoun thl!!!

Leave a Reply

