Γιατι οταν εξω βρεχει μεσα παιζει Παντελιδη !!!

Όλα στην ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων,έτσι λοιπόν αφού αγόρασα την σχολική μου τσάντα,έντυσα τα βιβλία μου,έβαλα σε σκληρή θήκη τα CD μου και έβαλα ετικέτες (μπλε) με το ονοματεπώνυμο μου ακόμα και στο ipad μου,να μαι πάλι εδώ. Μην αναρωτιέστε πως τα πέρασα το καλοκαίρι μου,το θέμα είναι πως θα περάσουμε τον χειμώνα μας…πριν περάσω στο σοβαρό θέμα που θα αναλύσω το οποίο βεβαίως και δεν έχω βρει ακόμα, θα ήθελα να με ακούσετε προσεκτικά: όσοι από εσάς ( άνδρες,γυναίκες,straight,gay,bi,πουτάνες κλπ) έχετε ανεβάσει στο fb το τραγουδάκι από Green Day – Wake Me Up When September Ends ή συνεχίζετε να μετράτε τον Αύγουστο πχ τελεία σήμερα είναι 45 Αυγούστου: ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΣΤΕ ΤΩΡΑ!!!
Διαβάζω πως το πετρέλαιο θα πωλείτε στα 1,80 ευρώ/λίτρο οπότε ξεχάστε το καλοριφέρ γλυκά μου πιτσουνάκια,το μόνο ζεστό φέτος το χειμώνα θα είναι τα υγρά μας,οπότε κοριτσάκια αφήστε της μαλακίες και βρείτε κανέναν άνδρα γιατί θα σας γίνει κασάτο…το sex το χειμώνα 12/13 θα γίνετε για καθαρούς λόγους επιβιώσεις…Όχι Όχι εσείς οι Αγάμητες/κρυόκωλες/σνομπ που το παίζετε ωραίες δεν διατρέχετε κανένα πρόβλημα,δυστυχώς το είδος σας επιβιώνει για αιώνες τώρα! Τώρα που τελείωσε το καλοκαίρι τι θα τα κάνουμε τόσα frozen yogurt μαγαζιά?
Η αρχή της οικονομικής κρίσης ξεκίνησε από το 1950/60 όταν σταμάτησε το ένα και μοναδικό επάγγελμα ΤΗΣ ΛΕΚΑΝΑΤΖΟΥΣ!! Τι…?…δεν ξέρετε τι είναι η λεκανατζού? Ήθελα να ήξερα τι σας μαθαίνουν στο σχολείο… μάθετε λοιπόν πως η χρυσή εποχή για τις λεκανατζούδες έληξε σχετικά απότομα στη δεκαετία 1950-1960, όταν έγινε υποχρεωτικό το κάθε μπορντέλο να διαθέτει τρεχούμενο νερό. Παλαιότερα η λεκανατζού έφερνε στην κοπέλα μια λεκάνη με νερό για να πλύνει το γατί της και το πουάρ ή κλύσμα για μια εσωτερική πλύση αν ο πελάτης ήταν από τους καλούς που τους επιτρεπόταν και χωρίς καπότα!Και θα σας τρελάνω περισσότερο τώρα που θα σας αποκαλύψω πως η λεκανατζού είναι συνώνυμη λέξη της παξιμαδοκλέφτρας και όχι δεν είναι αυτή που κλέβει τα παξιμάδια μικροί μου ημιμαθείς. Γιατί πρέπει να ξέρετε ότι κανένα επάγγελμα δεν είναι ντροπή εκτός από το να κρατάς την ομπρέλα στον Τσίπρα όταν βρέχει!
Ο φετινός χειμώνας προβλέπεται δύσκολος περικοπές,ανεργία,ακρίβεια,εγώ δεν πτοούμε όμως θα βγάλω όλα τα Prada μου στο e-bay και θα εξασφαλίσω διάρκειας στο μπουζουκερί που θα τραγουδάει ο Παντελίδης, αν τώρα εσείς το παίζατε αριστεροί και δεν έχετε Prada μην στεναχωριέστε και το you-tube την δουλειά του την κάνει…καλό χειμώνα και να θυμάστε όταν έξω βρέχει μέσα παίζει Παντελίδης.

Jim

20120917-204310.jpg

Comments
2 Responses to “Γιατι οταν εξω βρεχει μεσα παιζει Παντελιδη !!!”
  1. mathepeze says:

    Ο απόλυτος τίτλος!!!

Leave a Reply

