Τα λαδωμενα μπουτια δεν εχουν φυλο!!

Και επίσημα φίλη μου αλλά και φίλε μου που αισθάνεσαι φίλη μου ήρθε το καλοκαίρι!!θα μου πεις : δεν περιμέναμε εσένα ρε ηλίθιε να μας το πεις, το μάθαμε από το twitter. Καλοκαίρι λοιπόν και οι παραλίες της χωράς μας γεμίζουν ασφυκτικά από κόσμο κάθε ηλικίας και κάθε φύλου…πού την πας την κωλαρά σου μωρή χοντρή? Καλοκαίρι καλοκαίρι αλλά αν τούς προηγούμενους 7 μήνες έτρωγες τα πάντα εκτός από το ανδρικό μόριο ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ?? Δώσε μας μια φωτογραφία σου και όποτε έχουμε καύλες και δεν πρέπει ( π.χ. Στο μετρό,τραμ,εφορεία κλπ ) να την βλέπουμε και να ηρεμούμε….και άσε κάτω ΤΩΡΑ το iphone που τραβάς τα “πατουσακια” σου και τα ανεβάζεις στο instagram ΕΝΩ η κυτταρίτιδα σου “σβήνει”στον αστράγαλο. Φιλαράκι μήπως έχεις λάδι?
Και ενώ είμαι ξαπλωμένος και απολαμβάνω τον ήλιο,την μπύρα και το “τακ-τουκα” από τούς διάφορους εκνευριστικούς τύπους – γιατί αν δεν το ξέρεις φιλενάδα εγώ θα στο πω αυτοί που παίζουν ρακέτες στην παραλία είναι οι ίδιοι που το χειμώνα βαράνε τα πούλια στο τάβλι, εχουν αεροτομή “απλώστρα” στο αμάξι τους και φοράνε millennium ασημί – “σκάει” διπλά μου αυτό το κίτρινο γλυκό μπαλάκι που όλοι μας γνωρίζουμε,δεν περνάει ένα λεπτό και βλέπω με την άκρη του ματιού μου ένα πόδι θεϊκό να με πλησιάζει…γάμπα και μπούτι γυμνασμένα…αφήνω ένα πρόχειρο χαρτομάντιλο να γλιστρήσει κατά μήκος του ποδιού…ο ήλιος είχε κάνει τέλεια την δουλεία του και με την βοήθεια του λαδιού έμοιαζε σαν το μαύρο διαμάντι που έψαχνε αυτός ο βλάκας ο DiCaprio. Από μέσα μου λέω- σε λάθος άτομο ήρθε το μπαλάκι σου κοπελιά, Jim σήμερα είναι η τυχερή σου μέρα και όλα αυτά που λέμε εμείς οι Άνδρες Κυνηγοί!! Καθώς όμως κάνω την κίνηση να υψώσω ανάστημα πέφτω πάνω σε ένα κοντό υπέρ – κολλητό σλιπάκι που διέγραφε κάθε πτυχή του π@@τσου του….Σταματήστε την γη να κατέβω φωνάζω και φεύγω γρήγορα για το bar και την επόμενη μου μπύρα….όπου ευθείς κατάλαβα γιατί εμείς τα αγόρια ξενυχτάμε χωρίς κανένα μυστικό.
Και καλά εμένα φίλε μου χεσμένο με έχεις, τον δόλιο τον πατέρα σου που κέρναγε τρεις μέρες στο μαιευτήριο όταν έμαθε ότι έκανε αγόρι δεν τον σκέφτεσαι που θα βρει αυτούς που κέρασε να πάρει τα λεφτά του πίσω? Όσο εμετό μου προκαλεί η χοντρή με την κωλαρά και το βραζιλιάνικο άλλο τόσο μου προκαλείς κ εσύ μικρή μου γοργόνα της στεριάς με το άτριχο λαδωμένο μπούτι σου ,άσε το λάδι από το χέρι και συνέχισε να ζεις τη ζωή σου σε παρακαλώ.
Και στην τελική αν δεν είσαι ο MR.ΜΠΟΥΤΙΑΣ δεν δικαιούσαι να τα λαδώνεις άντε καλά μπάνια γιατί τι ζητάμε όλοι στην τελική αγάπη, έρωτα, κατανόηση και καμιά σφαλιάρα να ανάβουν τα αίματα..

Jim

20120614-142520.jpg

Leave a comment